Bezpieczny stok – już po raz czwarty

Fotolia_26054061_Subscription_Monthly_XXL

Kultywowanie wiedzy dla celowego życia, studenci uczą się poprzez literatury, sztuki, nauk humanistycznych i przez istniejące programy szkolne korzyści i konsekwencje zachowań. Uczą się w nim możliwość wyboru. Oni uczą się doceniać zalety bycia człowiekiem i dzielić swoje uznanie w domu, w szkole, w środowisku. Znalezienie historie TimeMany w literaturze dziecięcej, na przykład, odzwierciedlają lekcje moralności i cnoty; możemy przeczytać i omówić te lekcje moralne, nie biorąc czas z przedmiotów podstawowych. Edukacja postaci pasuje również dobrze z badań społecznych i problemów zdrowotnych. Akceptując różnice indywidualne, pokazując odwagę, rozwoju obywatelstwa, biorąc odpowiedzialność za siebie, a co pozytywne, więc przeszkodą w znalezieniu czasu na edukację postaci staje się mniej zastraszające. Ponadto, mówiąc o dobrych cech charakteru pasuje oczywiście do schematu tworzenia udanej podstawowej klasie. Gdy wprowadzamy gry w matematyce, możemy przejrzeć idee sprawiedliwości i współpracy.

Praktykowanie Nauka TechniquesPartner Spółdzielnia Działalność nauczania w małych grupach są naturalnym uzupełnieniem edukacji znaków, zapewniając dzieciom możliwości uprawiania współpracy, szacunku, pracy zespołowej i odpowiedzialności. Dzieci zazwyczaj cieszą wspólnych działań i współpracy z rówieśnikami jest techniką przyjazne dla mózgu, który poprawia uczenie się (Jensen, 1996). Pracownicy szkół służyć jako między studentami i rozwiązujących problemy osób lub jednostek, które potrzebują pomocy. Takie programy serwisowe uczyć cenne umiejętności humanitarnych. Poprzez te działania, abstrakcyjne pojęcia, takie jak sprawiedliwość i społeczności stają się realne, jak uczniowie zobaczyć twarze życiu ich dotknąć. Dzieci zaczynają doceniać potrzebę moralnego myślenia para z action.Does moralnych to działa? Czy edukacja charakter naprawdę coś zmienić? Nauczanie o charakterze jest tak samo ważne, jak uczy się podstaw pisania, matematyki i czytania. Jak powiedział Martin Luther King Jr., "Intelligence Plus znakowym, że jest celem prawdziwej edukacji" (1947). Nauczyciele powinni pracować w partnerstwie z rodzinami i społecznościami, aby dać dzieciom każdą okazję, aby wyrosnąć na ludzi dobrego charakteru, a zwłaszcza w celu przeciwdziałania potencjalnym negatywnym wpływom społeczeństwa.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>